Zonguldak’ta, Reklamcılığın Geliştirilmesi Eğitimi başladı

Basın İlan Kurumunun (BİK) Zonguldak ve çevresindeki illerde yayımlanan yerel gazeteler için düzenlediği “Yazılı ve Dijital Basında Reklamcılığın Geliştirilmesi” eğitimi Batı Karadeniz Kalkınma Ajansı (BAKKA) tarafından destekleniyor.

Basın İlan Kurumu yerel basının resmî ilanlar dışında özel sektör reklamlarıyla gelir temin etmesini sağlamak için çeşitli illerde hayata geçirdiği “Yazılı ve Dijital Basında Reklamcılığın Geliştirilmesi” eğitimi Zonguldak’ta başladı. Zonguldak, Karabük ve Bartın illerinde yayınlanan yerel gazete çalışanlarının katılımı ile Zonguldak Öğretmenevi Konferans Salonunda başlayan eğitim programının açılış konuşmasını BİK Zonguldak Şube Müdürü Ali Nuhoğlu yaptı.

Kurum adına katılımcılara hoş geldiniz diyerek konuşmasına başlayan Nuhoğlu, yerel basının daha ileri gitmesi ve gelişmesi için tüm imkânları kullandıklarını İfade ederek, daha önce “İnternet Haberciliğinin Geliştirilmesi” konulu projeyi hayata geçirdiklerini ve bundan çok iyi verim aldıklarını dile getirdi ve sözlerini şöyle tamamladı:

“Bugün ise Yazılı ve Dijital Basında Reklamcılığın Geliştirilmesi konulu projemiz için buradayız. Zonguldak dışında komşu illerimiz Bartın ve Karabük’te yayınlanan gazete çalışanları da konuklarımız.  Kurum olarak bizim arzumuz, gazetelerimizin resmî İlan gelirleri yanında özel reklam gelirlerinin de artmasıdır. Projemizi hazırlayan Basın İlan Kurumu Genel Müdürlüğü Proje Ekibimize ve destekleri için BAKKA’ya teşekkür ediyor, çalışmamızın hayırlara vesile olmasını diliyorum.”

İki gün sürecek program boyunca ‘Reklamcılık ve Pazarlama İletişimi’, ‘Türkiye’de ve Dünya’da Reklamcılık Olgusu’, ‘Dijital Reklam Mecraları ve Dijital Pazarlama’, ‘Dijital Reklamcılıkta Örnek Uygulamalar’,  ‘Sanal Ortamda Bütünleşik Pazarlama’, Reklam Kampanyaları: Yaratıcı Strateji Planlama ve Geliştirme’, ‘Reklamda Görsel Algılama ve Görsel Tasarım İlkeleri’ konuları ele alınacak.

Uşak Üniversitesi İletişim Fakültesi öğretim görevlisi Uzman Ali Mutlu tarafından verilecek ve beyin fırtınası, simülasyonlar, soru cevap seansları gibi farklı tekniklerle desteklenecek eğitim programıyla, katılımcıların reklamcılık sektörü hakkında bilgi ve becerilerinin güçlendirilmesi hedefleniyor.

Eğitim sonunda katılımcılara “Yazılı ve Dijital Basında Reklamcılığın Geliştirilmesi” konulu sertifika da verilecek.

Duyuru Tarihi: 10 October 2018 06:30