Yazdır

ATAŞEHİR BELEDİYE BAŞKANLIĞI

Sfero döküm yağmursuyu ızgarası alımı

Kurumun Diğer İlanları
Künye ve Kayıt Bilgileri
BİK İlan No : ILN00448780
İlan tarihi : 12.10.2016
Şehir : İstanbul / Ataşehir
Yayınlandığı Gazeteler

DİRİLİŞ POSTASI 13.10.2016
Gazetenin Diğer Aktif İlanları
YURT 13.10.2016
Gazetenin Diğer Aktif İlanları
İHALE İLANI ÖZEL BİLGİLERİ İhalelere Nasıl Katılırım?
Niteliği, Türü, Miktarı : 400 Adet Sfero Döküm Yağmursuyu Izgarası Alım İşi
İhale Kayıt No : 2016/411640
İhale Usulü : 4734 SAYILI KİK, AÇIK İHALE USULÜ
İhale Tarihi : 21.10.2016 14:00
İhale Türü : Mal Alımı
İhale Alt Birimi : ATAŞEHİR BELEDİYESİ FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
İhalenin Yapılacağı Yer : Ataşehir Belediyesi Destek Hizmetleri Müdürlüğü İhale Bürosu Barbaros Mah. Şebboy Sok. No:4A 34746 Ataşehir/ İSTANBUL
HATA BİLDİR TAKİP ET PAYLAŞ
İlan Metni

YOL BAKIM VE ONARIM ŞEFLİĞİMİZCE KULLANILMAK ÜZERE 400 ADET SFERO DÖKÜM YAĞMURSUYU IZGARASI ALIM İŞİ

ATAŞEHİR BELEDİYESİ FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

Yol Bakım ve Onarım Şefliğimizce Kullanılmak üzere 400 Adet Sfero Döküm Yağmursuyu Izgarası Alım İşi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2016/411640

1-İdarenin

a) Adresi : BARBAROS MAH. ŞEBBOY SOK. NO:4A 34746 ATAŞEHİR/İSTANBUL

b) Telefon ve faks numarası : 2165705000 - 2166870775

c) Elektronik Posta Adresi : fenisleri@atasehir.bel.tr

ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 400 Adet Sfero Döküm Yağmursuyu Izgarası Alım İşi

Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.

b) Teslim yeri : Küçükbakkalköy Mahallesi Kocasinan Caddesi No:2'de bulunan Yol Bakım ve Onarım Şefliği Deposu

c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasını takip eden 5 gün içinde işe başlanacak olup, 45 gün içerisinde yüklenici peyderpey teslimi gerçekleştirecektir. Yükleniciye peyder pey siparişi çekilen malzemeler, sipariş yazısının telefon,faks veya mail ile tebliğinden itibaren 5 gün içerisinde teslim edilecektir.

3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Ataşehir Belediyesi Destek Hizmetleri Müdürlüğü İhale Bürosu Barbaros Mah. Şebboy Sok. No:4A 34746 Ataşehir/ İSTANBUL

b) Tarihi ve saati : 21.10.2016 - 14:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:

4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

4.3.1.

4.3.1.1. Standarda ilişkin belgeler:

İhaleye katılacak firmalar ihale konusu işle ilgili TS 1478 EN 124 belgelerini idareye fiyat teklifleri ile birlikte verecektir.

5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Ataşehir Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü Barbaros Mahallesi Şebboy Sok. No:4A 34746 Ataşehir/İSTANBUL adresinden satın alınabilir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Ataşehir Belediyesi Destek Hizmetleri Müdürlüğü İhale Bürosu Barbaros Mah. Şebboy Sok. No:4A 34746 Ataşehir/ İSTANBUL adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK İLANLAR