Yazdır

TRAKYA ÜNİVERSİTESİ DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ

Enteral ve parenteral beslenme ürünleri alım ihalesi

Kurumun Diğer İlanları
Künye ve Kayıt Bilgileri
BİK İlan No : ILN00497313
İlan tarihi : 30.11.2016
Şehir : Edirne
Yayınlandığı Gazeteler

YENİGÜN 30.11.2016
Gazetenin Diğer Aktif İlanları
İHALE İLANI ÖZEL BİLGİLERİ İhalelere Nasıl Katılırım?
İhale Tarihi : 28.12.2016 14:00
İhalenin Yapılacağı Yer : T.Ü. Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü İhale Salonu Balkan Yerleşkesi/EDİRNE
Niteliği, Türü, Miktarı : ENTERAL VE PARENTERAL BESLENME ÜRÜNLERİ ALIMI 28 KALEM
İhale Türü : Mal Alımı
İhale Kayıt No : 2016/518045
İhale Usulü : 4734 SAYILI KİK, AÇIK İHALE USULÜ
HATA BİLDİR TAKİP ET PAYLAŞ
İlan Metni

ENTERAL VE PARENTERAL BESLENME ÜRÜNLERİ ALIMI 28 KALEM

YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI TRAKYA ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK UYGULAMA VE ARAŞTIRMA HASTANESİ DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ

ENTERAL VE PARENTERAL BESLENME ÜRÜNLERİ ALIMI 28 KALEM alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası

:

2016/518045

1-İdarenin

a) Adresi

:

BALKAN YERLESKESI 1 EDİRNE MERKEZ/EDİRNE

b) Telefon ve faks numarası

:

2842352729 - 2842353889

c) Elektronik Posta Adresi

:

donersermaye@trakya.edu.tr

ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa)

:

https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı

:

ENTERAL VE PARENTERAL BESLENME ÜRÜNLERİ ALIMI 28 KALEM
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.

b) Teslim yeri

:

T.Ü. Hastanesi Merkez Deposu

c) Teslim tarihi

:

İhale edilen Beslenme Ürünleri sözleşmenin imzalandığı tarihinden itibaren 365 takvim günü boyunca, hastane eczanesinin ihtiyaçları ve stoklama durumu göz önüne alınarak eczane tarafından acil ve rutin kodlu siparişlerle Malzeme Talep Yönetim Birimine bildirilecek olup, Malzeme Talep Yönetim Birimi gelen talepler ile ilgili olarak firmalara sipariş formu geçecek, acil kodlu siparişlerin teslim süresi 48 (kırksekiz) saat , rutin kodlu siparişlerin teslim süresi 15 (onbeş) gündür. (Beslenme Ürünleri hastanemiz eczanesine mesai saatleri içerisinde teslim edilecektir.)

3- İhalenin

a) Yapılacağı yer

:

T.Ü. Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü İhale Salonu Balkan Yerleşkesi/EDİRNE

b) Tarihi ve saati

:

28.12.2016 - 14:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

1-İthal ürünlerde Sağlık Bakanlığı'ndan alınmış ithal izin belgelesinin aslı veya noter tasdikli sureti,

2-İstekli İmalatçı ise Sağlık Bakanlığı'ndan alınmış imalatçı izin belgesinin aslı veya noter tasdikli sureti,

3-İstekli ecza deposu ise Sağlık Bakanlığı Ecza Deposu Ruhsatnamesinin aslı veya noter tasdikli sureti; istekli firmalar tarafından teklif dosyalarında sunulacaktır.

667 Sayılı Olağanüstü Hal Kapsamında Alınan Tedbirlere İlişkin Kanun Hükmünde Kararname'nin 8. maddesi gereğince İstekliler firma yetkili temsilci veya temsilcilerinin(Limited Şirketlerde Mesul Müdür veya Müdürlerin, Anonim Şirketlerde Yönetim Kurulu ve varsa Mesul Müdür veya Müdürlerin, Kollektif ve Komandit Şirketler ile Şahıs firmalarında ortakların) ve vekaleten ihale dosyasında imzası bulunan personellerinin "son 10 gün içerisinde alınmış Adli Sicil Kayıtlarını*"ihale teklif zarflarında sunmalıdırlar.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 1 (bir) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı T.Ü. Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü Satınalma Bürosu Balkan Yerleşkesi/EDİRNE adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 60 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 75 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini T.Ü.Döner Sermaye Saymanlığının T.C. Ziraat Bankası Edirne Şubesinin TR 830001000097320802915001 nolu hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar T.Ü. Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü Satınalma Bürosu Balkan Yerleşkesi/EDİRNE adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK İLANLAR