Yazdır

ŞANLIURFA VALİLİĞİ İL YAZI İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

Aydınlatma malzemesi satın alınacaktır

Kurumun Diğer İlanları
Künye ve Kayıt Bilgileri
BİK İlan No : ILN00448635
İlan tarihi : 11.10.2016
Şehir : Şanlıurfa / Merkez
Yayınlandığı Gazeteler

YENİURFA 11.10.2016
Gazetenin Diğer Aktif İlanları
İHALE İLANI ÖZEL BİLGİLERİ İhalelere Nasıl Katılırım?
Niteliği, Türü, Miktarı : Sınır Aydınlatması için Elektrik Malzeme alımı, montajı ve 1 yıllık bakım ve onarım işi Ayrıntılı bilgiye EKAP'ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
İhale Usulü : 4734 SAYILI KİK, AÇIK İHALE USULÜ
İşin Yapılacağı Yer : Şanlıurfa 3. Hudut Alay Komutanlığının Belirleyeceği yerlere teslim edilecektir.
İhale Tarihi : 03.11.2016 10:00
İhale Türü : Mal Alımı
İhale Kayıt No : 2016/396485
İhalenin Yapılacağı Yer : Şanlıurfa Valiliği Hükümet Konağı Yatırım İzleme ve Koordinasyon Başkanlığı (Paşabağı Mahallesi Cumhuriyet Caddesi No:77)
HATA BİLDİR TAKİP ET PAYLAŞ
İlan Metni

AYDINLATMA MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
ŞANLIURFA VALİLİĞİ İÇİŞLERİ BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK

ŞANLIURFA 3 HUDUT ALAY KOMUTANLIĞI SORUMLULUK SAHASINDAKİ 158 KM'LİK SINIR AYDIMLATMA HATTI İÇİN MALZEME ALIMI VE 1 YILLIK ELEKTRİK ARIZA ONARIM BAKIM İŞİ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası: 2016/396485

1-İdarenin
a) Adresi: Paşabağı Mah. Cumhuriyet 77 63100 ŞANLIURFA MERKEZ/ŞANLIURFA
b) Telefon ve faks numarası:4143143900-4143131731
c) Elektronik Posta Adresi: bilis.sanliurfa@icisleri.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı: Sınır Aydınlatması için Elektrik Malzeme alımı, montajı ve 1 yıllık bakım ve onarım işi
Ayrıntılı bilgiye EKAP'ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri:Şanlıurfa 3. Hudut Alay Komutanlığının Belirleyeceği yerlere teslim edilecektir.
c) Teslim tarihi: 2016 ve 2017 yılında
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Şanlıurfa Valiliği Hükümet Konağı Yatırım İzleme ve Koordinasyon Başkanlığı (Paşabağı Mahallesi Cumhuriyet Caddesi No:77)
b) Tarihi ve saati: 03.11.2016 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler.
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat. 4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz. 4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: 4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
Garanti Belgesi ve Garanti süresince Herhangi bir arıza durumunda servis bakım ve onarım hizmeti sunması zorunludur.
5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 500 TRY (Türk Lirası) karşılığı Şanlıurfa Valiliği Hükümet Konağı Yatırım İzleme ve Koordinasyon Başkanlığı (Paşabağı Mahallesi Cumhuriyet Caddesi No:77 Kat:1 D:40) (Maliye 4. Kat Muhasebbe Servisinde para yatırılıp) İdareden CD'i alınır, adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Şanlıurfa Valiliği Hükümet Konağı Yatırım izleme ve Koordinasyon Başkanlığı (Paşabağı Mahallesi Cumhuriyet Caddesi No:77 Kat:2 D:40) adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir, ihale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. istekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 250 (iki yüz elli) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK İLANLAR