Yazdır

ERZURUM İLİ KAMU HASTANE BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ

Araç kiralama hizmeti alınacaktır

Kurumun Diğer İlanları
Künye ve Kayıt Bilgileri
BİK İlan No : ILN00491755
İlan tarihi : 23.11.2016
Şehir : Erzurum / Palandöken
Yayınlandığı Gazeteler

PUSULA 23.11.2016
Gazetenin Diğer Aktif İlanları
İHALE İLANI ÖZEL BİLGİLERİ İhalelere Nasıl Katılırım?
İhale Tarihi : 16.12.2016 10:00
Niteliği, Türü, Miktarı : 6 Kısım Araç Kiralama Hizmet Alımı/Hizmet Alımı Bölge Eğitim(1 Adet Minibüs Şöförsüz)-Bölge Eğitim Araştırma Hastanesi(3 Adet Minibüs)-Hınıs(2 Adet Minibüs)-İspir (1Adet Minibüs )-Tortum(1 Adet Otomobil/Minibüs)-Horasan(2 Adet Otomobil)  Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
İhale Usulü : 4734 SAYILI KİK, AÇIK İHALE USULÜ
İhale Kayıt No : 2016/501794
İhalenin Yapılacağı Yer : Erzurum Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterliği Satın Alma Servisi Hüseyin Avni Ulaş Mahallesi 1 Cadde No:6 Palandöken ERZURUM
İşin Yapılacağı Yer : Genel Sekreterliğimize Bağlı Bölge Eğitim ve Araştırma Hastanesi, Hınıs, İspir, Horasan ve Tortum Devlet Hastaneleri.
İhale Türü : Kiralama ve Hizmet Alımı
HATA BİLDİR TAKİP ET PAYLAŞ
İlan Metni

ARAÇ KİRALAMA HİZMETİ ALINACAKTIR

ERZURUM KAMU HASTANE BİRLİĞİ SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU

2017 Yılı Erzurum Kamu Hastaneleri Genel Sekreterliğimize Bağlı Tesislere Diyaliz Hasta Taşıma ve Araç Kiralama Hizmeti Alımı hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası

:

2016/501794

1-İdarenin

a) Adresi

:

Hüseyin Avni Ulaş Mah 87.sok 25070 Yıldızkent PALANDÖKEN/ERZURUM

b) Telefon ve faks numarası

:

4423434380 - 4423434389

c) Elektronik Posta Adresi

:

erzurumbirlik@hotmail.com

ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi

:

https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı

:

6 Kısım Araç Kiralama Hizmet Alımı/Hizmet Alımı Bölge Eğitim(1 Adet Minibüs Şöförsüz)-Bölge Eğitim Araştırma Hastanesi(3 Adet Minibüs)-Hınıs(2 Adet Minibüs)-İspir (1Adet Minibüs )-Tortum(1 Adet Otomobil/Minibüs)-Horasan(2 Adet Otomobil)
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.

b) Yapılacağı yer

:

Genel Sekreterliğimize Bağlı Bölge Eğitim ve Araştırma Hastanesi, Hınıs, İspir, Horasan ve Tortum Devlet Hastaneleri.

c) Süresi

:

İşe başlama tarihi 01.01.2017, işin bitiş tarihi 31.12.2017


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer

:

Erzurum Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterliği Satın Alma Servisi Hüseyin Avni Ulaş Mahallesi 1 Cadde No:6 Palandöken ERZURUM

b) Tarihi ve saati

:

16.12.2016 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:

Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:

4.4.1.

Kamu yada özel kuruluşlara yapılan yolcu taşıma veya araç kiralama işi benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup, yerli istekliler lehine % 15 oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Erzurum Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterliği Satın Alma Servisi Hüseyin Avni Ulaş Mahallesi 1 Cadde No:6 Palandöken ERZURUM HALK BANKASI TR 93 0001 2001 4440 0005 1000 01 -PALANDÖKEN UYDU ŞÜBESİ adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Erzurum Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterliği Satın Alma Servisi Hüseyin Avni Ulaş Mahallesi 1 Cadde No:6 Palandöken ERZURUM Satınalma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:

Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK İLANLAR