KEMER BELEDİYE BŞK.

Aydınlatma direk ve armatürleri ile elektrik şalt malzemeleri satın alınacaktır

Kurumun/Kuruluşun Aktif İlanları // Kurumun/Kuruluşun Arşiv İlanları // Kurumun/Kuruluşun Tüm İlanları
Künye ve Kayıt Bilgileri İlanın Kanuni Dayanağı
BİK İlan No : ILN00731510
Şehir : Antalya / Kemer
Yayınlandığı Gazeteler

KEMER GÖZCÜ 05.01.2018
Gazetenin Diğer Aktif İlanları
İHALE İLANI ÖZET BİLGİLERİ
İhale Kayıt No
:
2017/709599
Niteliği, Türü, Miktarı
:
1. Kısım 19 Kalem Malzeme (Elektrik Şalt Malzemeleri) 2. Kısım 4 Kalem Malzeme (Aydınlatma Direk ve Armatürleri) Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
İhale Tarihi
:
31.01.2018 10:30
İhalenin Yapılacağı Yer
:
Merkez Mahallesi Yalı Caddesi No:1 07980/Kemer/ANTALYA
İhale Usulü
:
4734 SAYILI KİK, AÇIK İHALE USULÜ
İhale Türü
:
Mal Alımı

4734 Sayılı Kamu İhale Kanununun 13. maddesi hükmü mucibince yayınlanmıştır.

BASIN İLAN KURUMU Mevzuatına Git »

HATA BİLDİR TAKİP ET Yazdır
İlan Metni
AYDINLATMA DİREK VE ARMATÜRLERİ İLE ELEKTRİK ŞALT MALZEMELERİ SATIN ALINACAKTIR
KEMER İLÇESİ BELEDİYE BAŞKANLIĞI


Aydınlatma Direk ve Armatürleri ile Elektrik Şalt Malzemeleri alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/709599

1-İdarenin
a) Adresi : Merkez Mahallesi Yalı Caddesi No:1 07980 Merkez KEMER/ANTALYA
b) Telefon ve faks numarası : ********** - **********
c) Elektronik Posta Adresi : ihale@antalya-kemer.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 1. Kısım 19 Kalem Malzeme (Elektrik Şalt Malzemeleri) 2. Kısım 4 Kalem Malzeme (Aydınlatma Direk ve Armatürleri)
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Arslanbucak Mahallesi Çamarası Caddesi 308 . Sokak No: 6 Fen İşleri Müdürlüğü Hizmet Alanı Kemer / ANTALYA
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasına mütakip 50 (elli) takvim günü içerisinde teslim edilecektir. Mal teslimi esnasında sağlam ve kullanılabilir durumda olmayan malzemenin sorumluluğu yükleniciye ait olup, kullanılmayacak durumda olan malzeme yenisi ile teslim süresi içerisinde değiştirilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Merkez Mahallesi Yalı Caddesi No:1 07980/Kemer/ANTALYA
b) Tarihi ve saati : 31.01.2018 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 40oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belge, teknolojik ürün deneyim belgesi veya üretim kapasite raporunu sunacaktır.
Üretim kapasite raporu düzenlemesi :
Aday veya istekli imalatçı ise kendi adlarına veya unvanlarına düzenlenen en az 861 adet/ yıl aydınlatma direği üretimini gösterir kapasite raporunu sunmalıdır. Aday veya istekli yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise satıcısı veya temsilcisi olduğu imalatçının kapasite raporunu sunabilir. Bu durumda yetkili satıcı veya yetkili temsilci olduğunu gösteren belgeleri de kapasite raporuyla birlikte sunmak zorundadır.
4.3.2. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.
a) Aday veya istekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi,
b) Adayın veya isteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu,
c) Adayın veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlik Belgesi,
ç) Adaylar veya isteklilerin adlarına veya unvanlarına düzenlenmiş olan teklif ettiği mallara ilişkin yerli malı belgesi veya teknolojik ürün deneyim belgesi,
adayın veya isteklinin ise bu belgelerden birini sunması yeterlidir.
İstekli İdari Şartnamenin 7.5.2. Maddenin 1. fıkrasının b ) bendine göre ( İstekli yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler) katılıyor ise ; yetkili satıcı veya temsilcisine ait imalatçı olduğunu gösten belge veya belgeleri de sunmak zorundadır.
Söz konusu bu belgeler 2. kısım malzemeler için gerekli olup diğer malzemeler için yetkili imalatcı veya yetkili satıcı yada yetkili temsilci olduğunu gösteren belgeler aranmayacaktır.
Ayrıca 2.kısım Aydınlatma Direk ve armatürleri için kalite yönetim sistem belgesi ihaleye katılımında kriter olup, diğer kısımda belirtilen malzeme kalemleri için bu belge aranmayacaktır. Kalite yönetim sistem belgesi ile ilgili detaylar 7.5.3.1 maddesinde düzenlenmiştir.
4.3.3. Alım konusu ile ilgili imalat yeterlik belgesi:
İmalat yeterlilik belgesi ihaleye katılımda kriter olarak belirlenmemiş olup , istekli tarafından idari şartnamenin 7.5.2 maddesinde belirtilen imalatçı , yetkili satıcı veya temsilcisi olduğunu göstene belge olarak imalat yeterlilik belgesi sunulması halinde aranacaktır.
4.3.4.
4.3.4.1. Kaliteye ilişkin belgeler:
Kalite yönetim sistem belgesi Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edilen belgelendirme kuruluşları veya Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenmesi zorunludur. Bu belgelendirme kuruluşlarının, Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşu olduklarının ve bu kuruluşlarca düzenlenen belgelerin geçerliliğini sürdürdüğünün, Türk Akreditasyon Kurumundan alınacak bir yazı ile teyit edilmesi gerekir. İhale tarihi veya bu tarihten önceki bir yıl içinde alınan teyit yazıları geçerlidir. Ancak, Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edildiği duyurulan belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenen ve TÜRKAK Akreditasyon Markası taşıyan belge ve sertifikalar için Türk Akreditasyon Kurumundan teyit alınması zorunlu değildir. Bu belgenin ihale tarihinde geçerli olması yeterlidir. İş ortaklıklarında, ortaklardan birinin istenilen belgeyi sunması yeterlidir.
4.3.4.2. Standarda ilişkin belgeler:
II.Kısımdaki aydınlatma direkleri için imalatçıya ait TS EN 40-2 ve/veya TS EN 40-5 Sertifikası ve Aydınlatma Armatürleri için TS 8700 EN 60598-2-3 Sertifikasının aslı yada noter onaylı suretleri teklif dosyasında sunulması zorunludur.
Ayrıca İlgili direklerin tip uygunluk belgesinin olması gerekmektedir. İsteklinin İhale teklif dosyasında TEDAŞ Yetkisi Kapsamındaki Projelerin Onayına İlişkin Usul ve Esaslar'ın 5.3. Maddesi Yer Altı Kablolu Dış Aydınlatma Şebekesi Projelerinin Hazırlanması Başlığının 15. alt maddesi gereğince Tedaş Genel Müdürlüğünce onaylanmış tip proje onay yazısı ve tip (test) sertifikası evraklarını bulundurmaları gerekmektedir. İstekli , bu belgelerin asılları ile teklif vermek istemediği durumda ise tip proje dosyasının aslının ihaleden önce ihale servisinde incelendikten sonra renkli fotokopisine ait kapak ve içindekiler kısmına aslı idarece görülmüştür kaşe ve imzası ile tip proje dosyasını renkli fotokopisini teklif dosyasında sunabilir.

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.
1-Dekoratif aydınlatma direk ve armatürleri
2-Yol, cadde ve sokak aydınlatma armatürleri


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Fen İşleri Müdürlüğü (Arslanbucak Mahallesi Çamarası Caddesi, 308 Sokak No:6 Belediye Hizmet Alanı 07980 Kemer/ ANTALYA) adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Merkez Mahallesi Yalı Caddesi No:1 07980/Kemer/ANTALYA Kemer Belediyesi Genel Evrak Servisine alındı belgeleri karşılığında adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13.Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK İLANLAR