ADANA İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ

Tıbbi sarf malzeme satın alınacaktır

Kurumun/Kuruluşun Aktif İlanları // Kurumun/Kuruluşun Arşiv İlanları // Kurumun/Kuruluşun Tüm İlanları
Künye ve Kayıt Bilgileri İlanın Kanuni Dayanağı
BİK İlan No : ILN00768013
Şehir : Adana / Yüreğir
Yayınlandığı Gazeteler

İLKHABER 13.03.2018
Gazetenin Diğer Aktif İlanları
İHALE İLANI ÖZET BİLGİLERİ
İhale Kayıt No
:
2018/101076
Niteliği, Türü ve Miktarı
:
116 KALEM TIBBI SARF MALZEME ALINACAKTIR Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
İhale ve Teklif Açma Tarihi
:
05.04.2018 14:00
İhalenin Yapılacağı Yer / Başvuru Adresi
:
Adana İl Sağlık Müdürlüğü Yemekhane Salonu Mustafa Kemal Paşa Bulvarı No:8 Yüreğir/ADANA
İhale Usulü
:
4734 Sayılı KİK, Açık İhale Usulü
İhale Türü
:
Mal Alımı

4734 Sayılı Kamu İhale Kanununun 13. maddesi hükmü mucibince yayınlanmıştır.

BASIN İLAN KURUMU Mevzuatına Git »

HATA BİLDİR TAKİP ET Yazdır
İlan Metni
TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK

116 KALEM TIBBİ SARF MALZEME ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2018/101076

1-İdarenin
a) Adresi : Mustafa Kemal Paşa Bulvarı No:8 YÜREĞİR/ADANA
b) Telefon ve faks numarası : 3223440303-3247-3210 - 3223441660
c) Elektronik Posta Adresi : asmsatinalma@gmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 116 KALEM TIBBI SARF MALZEME ALINACAKTIR
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : İhale dokümanının bir parçası olan idaremize bağlı birimlerin ihtiyaç listesinde yer alan depolardır. Müdürlüğümüzce uygun görülmesi durumunda bağlı birimlerin ihtiyaç bildirmese dahi ihtiyacı olan birimlerin deposuna da teslimat yapılacaktır. Ayrıca, Müdürlüğümüze bağlı birimlerin herhangi bir nedenle taşınması veya yeni sağlık tesisi açılması halinde ürün teslimi bağlı birimin yeni hizmet binasında bulunan depolarına da yapılacaktır.
c) Teslim tarihleri : İhale konusu malzemeler idaremize bağlı birimlerin siparişlerine göre peyderpey teslim edilecektir. İşe başlama tarihinden itibaren ilgili birimlerin ihtiyaçları doğrultusunda, yazılı siparişleri müteakip 10 (on) takvim günü içerisinde sipariş veren sağlık tesisine teslimat yapılacaktır. İş artışı dışında idare bazındaki ihtiyaç miktarlarının aşılması durumunda fazla yapılan teslimattan yüklenici sorumlu olacak olup, fazla teslimata ilişkin hiçbir şekilde ödeme yapılmayacaktır. Siparişe ilişkin tebligat işlemleri Mal Alım İhaleleri Uygulama Yönetmeliğinin 6. maddesinde yer alan hükümler çerçevesince yapılacak olup, faks ile yapılan tebligatlarda bildirim tarihi tebliğ tarihi sayılır. Bu şekilde yapılan tebligatın aynı gün idare tarafından teyit edilmesi zorunludur. Teyit işleminin gerçekleşmiş kabul edilebilmesi için tebligatın iadeli taahhütlü mektupla bildirime çıkarılmış olması yeterlidir. Sağlık tesisi ihtiyacına göre yada stokla ilgili kanun ve/veya yönetmeliklerde değişiklik olması halinde teslimat programını değiştirebilir. Yeni program firmaya tebliğ edildikten sonra firma yeni programa uymak zorundadır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Adana İl Sağlık Müdürlüğü Yemekhane Salonu Mustafa Kemal Paşa Bulvarı No:8 Yüreğir/ADANA
b) Tarihi ve saati : 05.04.2018 - 14:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
1-) İstekliler, Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında, teklif ettikleri ürünlerden TİTUBB/ÜTS kayıt bildirimleri yapılmış olan ürünler için ihale sıra numarasına göre belirtilmiş UBB numaralarını gösteren listeyi ihale dosyasında sunacaktır.
Sunulacak listede belirtilen TİTUBB numaraları kullanılmak suretiyle https://titubb.titck.gov.tr/ adresinden veya Ürün Takip Sistemi(ÜTS)adresinden ürün / bayilik durumları kontrol edilecektir.
Yapılacak kontrollerde TİTUBB/ÜTS ürün/bayilik durumu uygun olmayan ürünlere ilişkin teklifler değerlendirme dışı bırakılacaktır.
2) TITUBB/ÜTS Kapsamında olmayan ürünler için söz konusu ürünleri teklif eden istekli ürünleri satmaya yetkili olduğuna dair üretici/ithalatçı/yetkili satıcı belgelerinden uygun olanı ihale dosyasında sunacaktır.
3-) Tıbbi Cihaz Satış, Reklam ve Tanıtım Yönetmeliği gereğince TİTUBB/ÜTS kapsamında olan ürünler için teklif veren istekliler satış merkezi yetki belgesi veya satış yeri yeterlilik belgesinden herhangi birini ihale dosyasında sunacaktır.
4-)İhale listesinin 7. kaleminde yer alan Alkol malzemesi için Tıbbi Amaçlı Kullanım Alkolü Dağıtım Yetki Belgesini teklifleri ile birlikte sunacaklardır.
5-)İhale listesinin 26.kalemi için Biyosidal Ürün Ruhsatı verilecektir.
6-)İhale listesinin 45. kalemi Sprey Dezenfektan için;
a) Dezenfektan solüsyon, bakteriler (Mycobacterium tuberculosis, metisilin duyarlı ve dirençli stafilokoklar, enterekoklar, Pseudomonas aeruginosa ve Acinetobacter türleri de dahil olmak üzere dirençli gram (-) basiller ve gram (+) koklar vb.mantarlar ve virüsler (hepatit B, hepatit C, HIV dahil, sporlar Bacillus cereus, Acinotobacter) üzerinde öldürücü etkiye sahip olduğuna dair klinik raporlar teklif ile birlikte sunulmalıdır.
b)'Ürüne ait Türkçe güvenlik bilgi formu sunulmalıdır.
7-)43.kalem Portatif Oksijen Tüp Regülatör malzemesi için TSE,İSO veya uluslararası kabul görmüş standartlardan birine sahip olduğuna dair belge veya belgeleri teklifle birlikte sunmalıdır.
8-)İhale listesinin 109. kaleminde yer alan Ateş Ölçer(Dijital) için ASTM Belgesi verilecektir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
İstekliler teklif verdikleri kalemler için en az 1 adet numune teslim edeceklerdir. Numuneler ihale saatinden önce merkezi satınalma birimine üzerinde ihale bilgileri ve kalem numaraları belirtilmiş bir şekilde teslim tutanağı ile teslim edilecektir. Numuneler malzeme uygunluğu için denenecek olup iadesi yapılmayacaktır.

5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş)oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 30 TRY (Türk Lirası) karşılığı Adana Kurumlar Döner Sermaye Saymanlığı Hesabı -Ziraat Bankası Stad Şubesi neznindeki TR780001001231380704445001 İBAN Nolu hesabına Doküman bedelini yatırarak Makbuz mukabilinde Merkezi Satınalma Biriminden alınabilir. İhaleye katılmak isteyen firmaların idareden döküman satınalabilmesi için ilk önce EKAP'a kayıtlı olması zorunludur. adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Adana İl Sağlık Müdürlüğü Merkezi Satın Alma Birimi Mustafa Kemal Paşa Bulvarı No:8 Yüreğir/ADANA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13.Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
İhalede yer alan tüm kalemler için; Komisyon tarafından ürün/ürünler ile ilgili laboratuvar analizine gerek duyulursa tarafların uygun gördüğü laboratuvarda gerekli analiz raporları yüklenici firma tarafından sunulacak ve masraflar yüklenici firma tarafından karşılanacaktır. 2-İhale yeterlilik kriteri olarak istenmeyen ancak teknik şartnamede şart koşulan standarda yönelik bilgi ve belgeler ürün tesliminde muayene kabul komisyonuna sunulacaktır.
3-Ürün teslimlerinde ambalaj içerisinde kırılmış,dökülmüş, ezilmiş v.b ürünler kabul edilmeyecektir.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK İLANLAR