ORDU BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANLIĞI

Temel ve alttemel malzemesi satın alınacaktır

ORDU BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANLIĞI

Kurumun/Kuruluşun Aktif İlanları // Kurumun/Kuruluşun Arşiv İlanları // Kurumun/Kuruluşun Tüm İlanları
Künye ve Kayıt Bilgileri İlanın Kanuni Dayanağı
İHALE İLANI ÖZET BİLGİLERİ
Bağlı ve İlgili Kuruluş
:
DESTEK HİZMETLERİ DAİRESİ BAŞKANLIĞI
İhale Kayıt No
:
2019/371660
Niteliği, Türü ve Miktarı
:
7.800 Ton Temel ve Alttemel Malzemesi Alımı
İşin Yapılacağı Yer
:
Aybastı, Çatalpınar ve Kabataş İlçeleri
İhale ve Teklif Açma Tarihi
:
19.08.2019 10:00
İhalenin Yapılacağı Yer / Başvuru Adresi
:
Destek Hizmetleri Dairesi Bşk. İhale ve Satınalma Şube Müdürlüğü-Şarkiye Mahallesi Yükçülük Sokak No:2 ALTINORDU/ORDU
İhale Usulü
:
4734 Sayılı KİK, Açık İhale Usulü
İhale Türü
:
Mal Alımı

4734 Sayılı Kamu İhale Kanununun 13. maddesi hükmü mucibince yayınlanmıştır.

BASIN İLAN KURUMU Mevzuatına Git »

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER TAKİP ET Yazdır
İlan Metni

OBB AYBASTI-KABATAŞ-ÇATALPINAR İLÇELERİ YOL AĞLARINDA KULLANILMAK ÜZERE TEMEL VE ALTTEMEL MALZEMESİ ALIMI
ORDU BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ DAİRESİ BAŞKANLIĞI


OBB Aybastı-Kabataş-Çatalpınar İlçeleri Yol Ağlarında Kullanılmak Üzere Temel ve Alttemel Malzemesi Alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2019/371660

1-İdarenin
a) Adresi : Şarkiye Mahallesi Yükçülük Sokak No:2 52100 ALTINORDU/ORDU
b) Telefon ve faks numarası : 4526665225 - 4522332811
c) Elektronik Posta Adresi : ihale@ordu.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 7.800 Ton Temel ve Alttemel Malzemesi Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Aybastı, Çatalpınar ve Kabataş İlçeleri
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasına müteakip işe başlanacak olup, işin süresi (90 takvim günü) içerisinde idarenin ihtiyacına göre teknik şartnamesine uygun olarak peyderpey teslim alınacaktır.

3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Destek Hizmetleri Dairesi Bşk. İhale ve Satınalma Şube Müdürlüğü- Şarkiye Mah. Yükçülük Sok. No:2 52100 Altınordu/ORDU
b) Tarihi ve saati : 19.08.2019 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif fiyatla birlikte fiyat dışındaki unsurlar da dikkate alınarak belirlenecektir.
Teknik şartname eki olan açıklama belgesindeki formül ile hesaplama yapıldıktan sonra bulunan fiyat ile isteklilerin vermiş olduğu malzeme birim fiyatı toplandığında en düşük olan teklif ekonomik açıdan en avantajlı teklif olarak değerlendirilecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Destek Hizmetleri Dairesi Bşk. İhale ve Satınalma Şube Müdürlüğü- Şarkiye Mah. Yükçülük Sok. No:2 52100 Altınordu/ORDU adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
14.Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
İstekliler, ekte bulunan nakliye mesafesi taahhütnamesini doldurarak, malzeme temini yapılacak sabit/seyyar konkasör tesisinin, ekte verilen haritadaki Kabataş İlçe merkezine olan nakliye mesafesini, ilgili nakliye güzergâh/güzergâhlarını gösteren harita çizimleri ile birlikte teklif aşamasında vereceklerdir.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK İLANLAR