SİNCAN DR. NAFİZ KÖREZ DEVLET HASTANESİ

Laboratuvar malzemeleri satın alınacaktır

SİNCAN DR. NAFİZ KÖREZ DEVLET HASTANESİ

Kurumun/Kuruluşun Aktif İlanları // Kurumun/Kuruluşun Arşiv İlanları // Kurumun/Kuruluşun Tüm İlanları
Künye ve Kayıt Bilgileri İlanın Kanuni Dayanağı
BİK İlan No : ILN01021619
Şehir : Ankara / Sincan
Semt-Mahalle : OSMANLI MAH. / ERTUĞRULGAZİ
Yayınlandığı Gazeteler

ANADOLU 06.07.2019
Gazetenin Diğer Arşiv İlanları
Gazetenin Sitesine Git
İHALE İLANI ÖZET BİLGİLERİ
İhale Kayıt No
:
2019/311056
Niteliği, Türü ve Miktarı
:
Sıvı Bazlı Sitoloji Test Kiti 20.000 Test Dısposable Kapiller Sperm Enjektörü 20.000 Adet Müller Hinton Agar Besıyeri (Plağa Dökülmüş 120-150 mm Çaplı) 3.000 Adet Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
İhale ve Teklif Açma Tarihi
:
07.08.2019 10:00
İhalenin Yapılacağı Yer / Başvuru Adresi
:
Dr.Nafiz Körez Sincan Devlet Hastanesi 12. Cadde Semt Polk Satın Alma Birimi
İhale Usulü
:
4734 Sayılı KİK, Açık İhale Usulü
İhale Türü
:
Mal Alımı

4734 Sayılı Kamu İhale Kanununun 13. maddesi hükmü mucibince yayınlanmıştır.

BASIN İLAN KURUMU Mevzuatına Git »

TAKİP ET Yazdır
İlan Metni

DEVLET HASTANESİ -SİNCAN DR. NAFİZ KÖREZ SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI

3 KALEM LABORATUVAR MALZEMELERİ ALIM İŞİ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2019/311056

1-İdarenin
a) Adresi : OSMANLI MAH. 12.CAD.METROPOL SOK. 06930 SİNCAN/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 3122635555 - 3122647303
c) Elektronik Posta Adresi : erdogan.ozer06@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : Sıvı Bazlı Sitoloji Test Kiti 20.000 Test Dısposable Kapiller Sperm Enjektörü 20.000 Adet Müller Hinton Agar Besıyeri (Plağa Dökülmüş 120-150 mm Çaplı) 3.000 Adet
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Dr. Nafiz Körez Sincan Devlet Hastanesi ve Bağlı Semt Poliklinikleri.
c) Teslim tarihi : Sözleşme imzalandıktan sonra 5 gün içerisinde başlanır. İhtiyaca binaen sipariş tarihinden itibaren 5 (Beş) iş günü içerisinde peyder pey teslim edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Dr.Nafiz Körez Sincan Devlet Hastanesi 12. Cadde Semt Polk Satın Alma Birimi
b) Tarihi ve saati : 07.08.2019 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 20 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2.
4.3.2.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:
Teklif edilen ürünler T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası'na (TITUBB) kayıtlı ve Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olması gerekmektedir.
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
İhale için teklif zarfı teslim süreci içerisinde, firmalar Müller Hinton Agar Besıyeri (Plağa Dökülmüş 120-150 mm Çaplı) malzemeye ait numuneyi orijinal ambalajında 2 nüsha düzenlenecek tutanak ile Laboratuar Biriminden Dr. Ümit ŞAHİN veya Dr. M.Emin SEVİNÇ'e teslim edecektir. İsteklilerin, teslim etmedikleri numune ihale kalemi için teklifleri değerlendirme dışı bırakılacaktır. Numunenin şekil ve fonksiyonları, uzman kişiler tarafından incelenecek veya kullanılarak test edilerek değerlendirmesi yapılacaktır. Numune teslim tutanağı ihale dosyasına konulacaktır.’’

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.
Kamu Kuruluşlarına veya sağlık hizmeti sunan özel sağlık işletmelerine teşhis veya tedavi amaçlı kit karşılığı her türlü işler ve lab sarf malzeme alımı benzer iş olarak kabul edilecektir.

5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Dr.Nafiz Körez Sincan Devlet Hastanesi 12. Cadde Semt Polk Satın Alma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 150 (yüz elli) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
14.Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK İLANLAR