AVCILAR BELEDİYE BAŞKANLIĞI

Kırtasiye malzemesi satın alınacaktır

Kurumun/Kuruluşun Aktif İlanları // Kurumun/Kuruluşun Arşiv İlanları // Kurumun/Kuruluşun Tüm İlanları
Künye ve Kayıt Bilgileri İlanın Kanuni Dayanağı
BİK İlan No : ILN00872286
Şehir : İstanbul / Avcılar
Yayınlandığı Gazeteler

BİZİM ANADOLU 12.10.2018
Gazetenin Diğer Aktif İlanları
İHALE İLANI ÖZET BİLGİLERİ
İhale Kayıt No
:
2018/485191
Niteliği, Türü ve Miktarı
:
72 kalem Muhtelif Kırtasiye Malzemesi mal alımı işini kapsamaktadır. İşin süresi sözleşmenin imzalanmasından itibaren 20 takvim günüdür. Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
İhale ve Teklif Açma Tarihi
:
31.10.2018 10:00
İhalenin Yapılacağı Yer / Başvuru Adresi
:
Avcılar Belediyesi Başkanlığı Merkez Hizmet Binası
İhale Usulü
:
4734 Sayılı KİK, Açık İhale Usulü
İhale Türü
:
Mal Alımı

4734 Sayılı Kamu İhale Kanununun 13. maddesi hükmü mucibince yayınlanmıştır.

BASIN İLAN KURUMU Mevzuatına Git »

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER TAKİP ET Yazdır
İlan Metni


AVCILAR BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜ


MUHTELİF KIRTASİYE MALZEMESİ MAL alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2018/485191

1-İdarenin
a) Adresi : MERKEZ MAHALLESI MARMARA CADDESI NO:1/2 34310 AVCILAR/İSTANBUL
b) Telefon ve faks numarası : 4446989 - Dahili : 1102 / 1107 - 2126956227
c) Elektronik Posta Adresi : destekhizmetleri@avcilar.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 72 kalem Muhtelif Kırtasiye Malzemesi mal alımı işini kapsamaktadır. İşin süresi sözleşmenin imzalanmasından itibaren 20 takvim günüdür.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Teknik şartnamenin 5.maddesinde belirtilen sayı ve özellikteki malzemeler zamanında tam ve eksiksiz olarak Destek Hizmetleri Müdürlüğünün Zübeyde Hanım Nikah Sarayı altındaki deposuna teslim edilecektir.
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasından itibaren sözleşme süresi içerisinde yüklenici firma muhtelif kırtasiye malzemelerini hafta içi mesai saatleri içerisinde tek seferde Destek Hizmetleri Müdürlüğünün Zübeyde Hanım Nikah Sarayı altındaki deposuna sorumlu personel gözetiminde teslim edecektir.

3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Avcılar Belediyesi Başkanlığı Merkez Hizmet Binası
b) Tarihi ve saati : 31.10.2018 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
İstekliler teklifleriyle birlikte, birim fiyat teklif cetvelinde istenen tüm ürünlere/malzemelere ait en az 1’er (birer) adet numuneyi en geç ihale tarih ve saatine kadar ihalenin yapılacağı salonda bulunan yetkili personele/personellere sunmak zorundadır. (Kargo ile gönderilen numuneler kesinlikle kabul edilmeyecektir. Numunelerin teslimi bizzat istekli firma yetkilisi veya noter onaylı vekaletname verilmiş yetkili tarafından yapılacaktır.)

5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Destek Hizmetleri Müdürlüğü adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Avcılar Belediyesi Başkanlığı Yazı İşleri Müdürlüğü adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13.Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK İLANLAR