BAKIRKÖY DR. SADİ KONUK EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ

İnşaat ve sıhhı tesisat malzemeleri alınacaktır

Kurumun/Kuruluşun Aktif İlanları // Kurumun/Kuruluşun Arşiv İlanları // Kurumun/Kuruluşun Tüm İlanları
Künye ve Kayıt Bilgileri İlanın Kanuni Dayanağı
BİK İlan No : ILN00861555
Şehir : İstanbul / Bakırköy
Yayınlandığı Gazeteler

HALKIN GAZETESİ BİRGÜN 13.09.2018
Gazetenin Diğer Aktif İlanları
İHALE İLANI ÖZET BİLGİLERİ
İhale Kayıt No
:
2018/436747
Niteliği, Türü ve Miktarı
:
65 Kalem Hastane Geneli Elektrik, Mekanik, İnşaat, Sıhhı Tesisat Malzemeleri Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
İhale ve Teklif Açma Tarihi
:
11.10.2018 10:30
İhalenin Yapılacağı Yer / Başvuru Adresi
:
Bakırköy Dr. Sadi Konuk Eğitim ve Araştırma Hastanesi A Blok 7. Kat Satınalma Birimi -Zuhuratbaba Mh. Dr. Tevfik Sağlam Cd. No:11 Bakırköy/İstanbul
İhale Usulü
:
4734 Sayılı KİK, Açık İhale Usulü
İhale Türü
:
Mal Alımı

4734 Sayılı Kamu İhale Kanununun 13. maddesi hükmü mucibince yayınlanmıştır.

BASIN İLAN KURUMU Mevzuatına Git »

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER TAKİP ET Yazdır
İlan Metni

HASTANEMİZİN GENEL İHTİYACI OLAN "65 KALEM MALZEME ALIMI" İŞİ

EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ-BAKIRKÖY SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI


Hastanemizin Genel İhtiyacı Olan "65 Kalem Malzeme Alımı" işi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2018/436747

1-İdarenin
a) Adresi : Bakirköy Dr. Sadi Konuk Eğitim ve Araştırma Hastanesi - Zuhuratbaba Mh. Dr. Tevfik Saglam Cad. No:11 BAKIRKÖY/İSTANBUL
b) Telefon ve faks numarası : 2124147171 - 2125430709
c) Elektronik Posta Adresi : ismail.kirci@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 65 Kalem Hastane Geneli Elektrik, Mekanik, İnşaat, Sıhhı Tesisat Malzemeleri
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Bakırköy Dr. Sadi Konuk Eğitim ve Araştırma Hastanesi - Zuhuratbaba Mh. Dr. Tevfik Saglam Cad. No:11 BAKIRKÖY -İSTANBUL
c) Teslim tarihleri : İlgili deponun yazılı veya faks veya elektronik posta ile siparişi üzerine 10 takvim günü içerisinde peyder pey veya tamamı teslim edilecektir. Malzemelerin son teslim tarihi 31.05.2019'dir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Bakırköy Dr. Sadi Konuk Eğitim ve Araştırma Hastanesi A Blok 7. Kat Satınalma Birimi -Zuhuratbaba Mh. Dr. Tevfik Sağlam Cd. No:11 Bakırköy/İstanbul
b) Tarihi ve saati : 11.10.2018 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
İstekliler ürüne ait TSE ve/veya TSEK ve/veya ISO ve/veya CE belgelerini ihale teklif dosyalarında sunmaları gerekmektedir.
Yerli malı teklif eden istekliler teklif mektubu eki cetvelde yerli malı ürünler için "Yerli Malı" ibaresini mutlaka yazacaklar. İstekliler; Kamu ihale kurumu tarafından (http://www.kik.gov.tr/Duyuru/173/orta_ve_yuksek_teknolojili_sanayi_urunleri_listesi.html ) yayınlanan "Orta ve Yüksek Teknoloji Sanayi Ürünleri Listesi’nden teklif ettikleri yerli malı ürünün ait olduğu branş kodunu (CPV KODUNU) ve Yerli Malı ibaresini mutlaka birim fiyat teklif cetvelinde belirteceklerdir. Bu listede yer almayan, İsteklilerce teklif edilen yerli malı ürünler için fiyat avantajı uygulanmayacaktır. İsteklilerce sunulan yerli malı belgesinin değerlendirmeye alınması için güncel tarihli olması gerekmektedir.
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
Teknik birim tarafından istenildiği taktirde numune getirelecektir. İstekliler tarafından getirilecek numuneler orijinal ambalajında olacaktır. Numunelerin üzerinde firma adı, malzeme adı, ihale kayıt numarası,hangi kaleme ait olduğununa dair bilgiler bulunacaktır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Halk Bankası Yeşilköy Şubesi Şube Kodu:890 Hesap No:5100009 Iban:TR150001200989000005100012 nolu hesaba döküman bedeli yatırarak ödeme makbuzuyla birlikte İstanbul İl Sağlık Müdürlüğü Bakırköy Dr. Sadi Konuk Eğitim ve Araştırma Hastanesi A Blok 7. Kat Satınalma Biriminden alınabilir. adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Bakırköy Dr. Sadi Konuk Eğitim ve Araştırma Hastanesi A Blok 7. Kat Satınalma Birimi -Zuhuratbaba Mh. Dr. Tevfik Sağlam Cd. No:11 Bakırköy/İstanbul adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK İLANLAR