İZMİR DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ DÖNER SERMAYE İŞLETMESİ MÜDÜRLÜĞÜ

Enteral beslenme torbası ve seti satın alınacaktır

İZMİR DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ DÖNER SERMAYE İŞLETMESİ MÜDÜRLÜĞÜ

Kurumun/Kuruluşun Aktif İlanları // Kurumun/Kuruluşun Arşiv İlanları // Kurumun/Kuruluşun Tüm İlanları
Künye ve Kayıt Bilgileri İlanın Kanuni Dayanağı
BİK İlan No : ILN01025575
Şehir : İzmir
Yayınlandığı Gazeteler

9 EYLÜL 17.07.2019
Gazetenin Diğer Aktif İlanları
Gazetenin Sitesine Git
İHALE İLANI ÖZET BİLGİLERİ
İhale Kayıt No
:
2019/218359
Niteliği, Türü ve Miktarı
:
Enteral Beslenme Torbası ve Seti - 25.000 Adet Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
İhale ve Teklif Açma Tarihi
:
08.08.2019 11:30
İhalenin Yapılacağı Yer / Başvuru Adresi
:
D.E.Ü DÖNER SERMAYE İŞLETMESİ İNCİRALTI MAH. MİTHATPAŞA CAD NO:56 BALÇOVA IZMIRÖNER SERMAYE İŞLETMESİ İNCİRALTI MAH. MİTHATPAŞA CAD NO:56 BALÇOVA IZMIR
İhale Usulü
:
4734 Sayılı KİK, Açık İhale Usulü
İhale Türü
:
Mal Alımı

4734 Sayılı Kamu İhale Kanununun 13. maddesi hükmü mucibince yayınlanmıştır.

BASIN İLAN KURUMU Mevzuatına Git »

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER TAKİP ET Yazdır
İlan Metni

ENTERAL BESLENME TORBASI VE SETİ
DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ


ENTERAL BESLENME TORBASI VE SETİ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2019/218359
1-İdarenin
a) Adresi : İnciraltı Mah. Mithatpaşa Cad. No:56 35340 BALÇOVA/İZMİR
b) Telefon ve faks numarası : 232.412 24 08 - 232.412 24 27
c) Elektronik Posta Adresi : dsi@deu.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : Enteral Beslenme Torbası ve Seti - 25.000 Adet
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Dokuz Eylül Üniversitesi Hastanesi Tıbbi Malzeme Deposu
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasını müteakip İdare tarafından yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdiği faks numarasına veya elektronik posta adresine yapılacak resmi sipariş yazısı ile yapılacak bildirimlerinde belirtilen teslim tarihine istinaden 31/12/2019 tarihine kadar peyder pey teslim edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : D.E.Ü DÖNER SERMAYE İŞLETMESİ İNCİRALTI MAH. MİTHATPAŞA CAD NO:56 BALÇOVA IZMIR
b) Tarihi ve saati : 08.08.2019 - 11:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:
Tıbbi Cihaz Yönetmeliği Kapsamındaki ürünlerin Sağlık Bakanlığı Ulusal Bilgi Bankası ya da Ürün Takip Sistemi (ÜTS) Barkod numaraları ile tedarikçiler ve bayilerin bayi onaylarının bulunması zorunludur.
Bayi tanımlayıcı numaraları ve teklif edilen ürünlerin UBB kodları ve SGK Tıbbi Malzeme Listelerinde eşli olduğu SUT kodları bir liste halinde ihale dosyasında bulunacaktır.
Yönetmelik kapsamı dışında bulunan malzemeler için kapsam dışı olduğuna dair beyan-belge sunulmalıdır.
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
Teknik Şartnamede istenen belgeler İlgili teknik şartname numarası üzerine yazılarak belgelendirilecek, aslı yada noter onaylı sureti ihale dosyasında bulunacaktır.
İstekliler teklif edecekleri ürünlerle ilişkin ilgili teknik şartname(ler)de belirtilen miktarda numunesini ihale sırasında numune teslim tutanağı ile teknik komisyon üyelerine teslim edeceklerdir. Numunelerin üzerinde ihale sıra numarası, firma adı ve markası yer almalıdır.
Teknik şartnamede numune sayısı belirtilmeyen ürünler için istekliler 1 (bir) adet numunesini ihale sırasında numune teslim tutanağı ile teknik komisyon üyelerine teslim edeceklerdir. Numunelerin üzerinde ihale sıra numarası, firma adı ve markası yer almalıdır.
Teknik komisyon gerekli gördüğü takdirde ek numune talebinde bulunabilecektir.
Varsa İlgili cihaz katalogları ve bakım onarım ile ilgili belgeler ihale dosyasında yer almalıdır.
Yerlı malı avantajı verılecek olan kısımlara, yerlı malı teklıf veren ısteklıler bu avantajdan yararlanmak ıcın TOBB ya da TESK 'e bağlı odalarca düzenlenen yerlı malı belgesinin asıl ya da noter tasdıklı suretını ihale dosyasında sunmak zorundadır.
Yerli Malı Belgesi üzerinde ilgili kalemin numarası belirtilmelidir.

5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 1 (yüzde bir) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar D.E.Ü DÖNER SERMAYE İŞLETMESİ İNCİRALTI MAH. MİTHATPAŞA CAD NO:56 BALÇOVA IZMIR adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
14.Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK İLANLAR