KAYSERİ BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANLIĞI

Elektronik kart alınacaktır

Kurumun/Kuruluşun Aktif İlanları // Kurumun/Kuruluşun Arşiv İlanları // Kurumun/Kuruluşun Tüm İlanları
Künye ve Kayıt Bilgileri İlanın Kanuni Dayanağı
BİK İlan No : ILN00875541
Şehir : Kayseri / Kocasinan
Semt-Mahalle : SERÇEÖNÜ MAH. / VALİLİK
Yayınlandığı Gazeteler

KAYSERİ ANADOLU HABER 12.10.2018
Gazetenin Diğer Aktif İlanları
İHALE İLANI ÖZET BİLGİLERİ
İhale Kayıt No
:
2018/501313
Niteliği, Türü ve Miktarı
:
10.000 adet (150 TL'lik sanal para) tek kullanımlık, 450 adet (100 TL'lik 55 adet, 125TL'lik 85 adet, 150 TL'lik 100 adet, 175 TL'lik 80 adet, 200 TL'lik 75 adet, 225 TL'lik 55 adet sanal para )sürekli kullanımlık (12 Ay ) elektronik kart alımı Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
İhale ve Teklif Açma Tarihi
:
13.11.2018 15:00
İhale Usulü
:
4734 Sayılı KİK, Açık İhale Usulü
İhale Türü
:
Mal Alımı

4734 Sayılı Kamu İhale Kanununun 13. maddesi hükmü mucibince yayınlanmıştır.

BASIN İLAN KURUMU Mevzuatına Git »

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER TAKİP ET Yazdır
İlan Metni

ELEKTRONİK KART ALIMI (GIDA VE İHTİYAÇ MALZEMESİ TEMİNİ )
KAYSERİ BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI


ELEKTRONİK KART ALIMI (Gıda ve ihtiyaç malzemesi temini ) alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2018/501313
1-İdarenin
a) Adresi : Serçeönü Mh. Mustafa Kemal Pasa Bul. No:15 38010 KOCASİNAN/KAYSERİ
b) Telefon ve faks numarası : 3522071610 - 3522227565
c) Elektronik Posta Adresi : ihale@kayseri.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : 10.000 adet (150 TL'lik sanal para) tek kullanımlık, 450 adet (100 TL'lik 55 adet, 125TL'lik 85 adet, 150 TL'lik 100 adet, 175 TL'lik 80 adet, 200 TL'lik 75 adet, 225 TL'lik 55 adet sanal para )sürekli kullanımlık (12 Ay ) elektronik kart alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Elektronik kartlar Sosyal Hizmetler Daire Başkanlığına teslim edilecek olup, İhaleye katılacak olan isteklilerin merkez ilçelerde (Talas, Kocasinan ve Melikgazi) en az 2 (iki) şubesi ve mağazalarının toplam sayısı en az 15 (On Beş) olacaktır. Gıda ve ihtiyaç malzemelerinin teslimatları elektronik kart ile bu mağazalardan gerçekleştirilecektir.
c) Teslim tarihi : Yüklenici elektronik kartları, idarenin belirlediği sayıda ve içlerinde sanal para yüklenmiş şekilde talebin bildirilmesinden itibaren en geç 3 gün içerisinde idareye teslim edecek olup, idarenin talepleri doğrultusunda 31.12.2019 tarihinde iş sona erecektir.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer : Kayseri Büyükşehir Belediyesi İhale Odası (3. Kat 325 nolu İhale Odası)
b) Tarihi ve saati : 13.11.2018 - 15:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 20 TRY (Türk Lirası) karşılığı Kayseri Büyükşehir Belediyesi Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı 219 nolu oda adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Kayseri Büyükşehir Belediyesi Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK İLANLAR