NAMIK KEMAL ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ MÜDÜRLÜĞÜ

Elektro homeopati cihazı alımı yapılacaktır

Kurumun/Kuruluşun Aktif İlanları // Kurumun/Kuruluşun Arşiv İlanları // Kurumun/Kuruluşun Tüm İlanları
Künye ve Kayıt Bilgileri İlanın Kanuni Dayanağı
BİK İlan No : ILN00874063
Şehir : Tekirdağ / Merkez
Yayınlandığı Gazeteler

HABER TRAK 10.10.2018
Gazetenin Diğer Aktif İlanları
İHALE İLANI ÖZET BİLGİLERİ
Bağlı ve İlgili Kuruluş
:
UYGULAMA VE ARAŞTIRMA HASTANESİ
İhale Kayıt No
:
2018/482738
Niteliği, Türü ve Miktarı
:
ELEKTRO HOMEOPATİ CİHAZI ALIMI 1 adet Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
İhale ve Teklif Açma Tarihi
:
31.10.2018 15:00
İhalenin Yapılacağı Yer / Başvuru Adresi
:
Namık Kemal Üniversitesi Sağlık Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürlüğü Namık Kemal Mah. Kampüs Cad. Kat:4 İhale Toplantı Salonu Süleymanpaşa / TEKİRDAĞ
İhale Usulü
:
4734 Sayılı KİK, Açık İhale Usulü
İhale Türü
:
Mal Alımı

4734 Sayılı Kamu İhale Kanununun 13. maddesi hükmü mucibince yayınlanmıştır.

BASIN İLAN KURUMU Mevzuatına Git »

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER TAKİP ET Yazdır
İlan Metni

ELEKTRO HOMEOPATİ CİHAZI ALIMI

UYGULAMA VE ARAŞTIRMA HASTANESİ YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI TEKİRDAĞ NAMIK KEMAL ÜNİVERSİTESİ

ELEKTRO HOMEOPATİ CİHAZI ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2018/482738

1-İdarenin
a) Adresi : Namık Kemal Mahallesi Kampüs Caddesi No:1 Sağ. Uyg. ve Arş. Mrkz. Müdürlüğü 4.Kat Süleymanpaşa/TEKİRDAĞ 59100 Değirmenaltı Mevki SÜLEYMANPAŞA/TEKİRDAĞ
b) Telefon ve faks numarası : 2822507033 - 2822509953
c) Elektronik Posta Adresi : dsi-ihale@nku.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : ELEKTRO HOMEOPATİ CİHAZI ALIMI 1 adet
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : N.K.Ü. SAĞLIK UYGULAMA VE ARAŞTIRMA HASTANESİ ALGOLOJİ BÖLÜMÜNÜN BELİRLEYECEĞİ YERE
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalandığı tarih işe başlama tarihi olarak kabul edilecektir. ilk teslimat sözleşmenin imzalanmasına müteakip idarenin talebi doğrultusunda ilk 5 (beş) iş gününde, diğer teslimatlar ise idarenin bildireceği ihtiyaç miktarına göre 3 gün içerisinde gerçekleştirilecektir. Mücbir veya sair sebeplerle ihale sürecinin, uzaması nedeniyle öngörülen tarihte işe başlanılamaması halinde, İdare tarafından yeni tarihler yükleniciye bildirilir. Teknik Şartnamenin 6. sayfasında 6.) Sistem/cihaz 1(bir) hafta klinik şartlarında denenerek ve bu esnada Eğitim tamamlanıp belgelendirmeden satın alma süreci bitmiş sayılamaz.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Namık Kemal Üniversitesi Sağlık Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürlüğü Namık Kemal Mah. Kampüs Cad. Kat:4 İhale Toplantı Salonu Süleymanpaşa / Tekirdağ
b) Tarihi ve saati : 31.10.2018 - 15:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.
-Aday veya istekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi

-Adayın ve isteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen kapasite raporu
-Adayın ve isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafındann aday veya istekli adına düzenlenen imalat yeterlılık belgesi
-Adaylar veya isteklinin adlarına veya ünvanlarına düzenlenmiş olan teklif ettiği mallara ilişkin yerli malı belgesi veya teknolojik ürün deneyim belgesi
-Tıbbi Cihaz Üreticisi ,OEM tarzı ürün ürettirmek suretiyle üretici niteliğini kazanmış ise bu üretime ilişkin sözleşme
-Aday veya isteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve aday veya isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler.
4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
Teknik Şartnamenin 4.-5. sayfasında TEKNİK SERVİS,GARANTİ VE YEDEK PARÇA VE teknik şartnamenin 5. sayfasında MONTAJ kısmında düzenlemler yapılmıştır.
4.3.3.
4.3.3.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
İsteklilerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası’na (TİTUBB) kayıt veya bildirimi zorunludur.
İsteklinin, teklif edilen ürünün imalatçı veya ithalatçısı (tedarikçi firma) olmadığı durumlarda, ürünün tedarikçi firmasının bayii olduğuna dair TİTUBB kayıt veya bildirimi zorunludur.
İstekliler tarafından teklif verdikleri malzemenin (TITUBB Kodunun (barkod) belirtilmesi zorunludur.
Sağlık Bakanlığı tarafından onaylıdır ibaresi bulunmayan malzemeleri teklif eden isteklilerin teklifi değerlendirmeye alınmayacaktır.
İstekliler teklif dosyalarında, Sosyal Güvenlik Kurumunun veya Sağlık Bakanlığı Bilgi Bankasına kayıt edilmiş distribitör ve/veya ana bayice alt bayilerin de belgelerini bulundurmak zorundadırlar.
Bayiler teklif ettikleri ürünlerin satışı konusunda ana firma tarafından geçerli bayilik tarihine sahip olmalıdır ve geçerli bayilik tarihleri belgelendirilmelidir. Bayilik tarihlerinde oluşacak herhangi bir güncelleme/değişiklik idareye ibraz edilmelidir. Teklif edilen malzemenin UBB barkodunun TITUBB kayıtlarında Sağlık Bakanlığı kayıt veya SGK onay tarihi belirtilmelidir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş)oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Namık Kemal Mahallesi Kampüs Caddesi Sağ. Uyg. ve Arş. Mrkz. Müdürlüğü 4. Kat Süleymanpaşa/TEKİRDAĞ adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 110 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini ziraat banaksı hurriyet mah. TR570001002708465855405302 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Namık Kemal Üniversitesi Sağlık Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürlüğü Satın Alma Birimi Namık Kemal Mah. Kampüs Cad. Kat:4 Süleymanpaşa / TEKİRDAĞ adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13.Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK İLANLAR