SİNCAN DR. NAFİZ KÖREZ DEVLET HASTANESİ

85 kalem hırdavat malzemesi alınacaktır

SİNCAN DR. NAFİZ KÖREZ DEVLET HASTANESİ

Kurumun/Kuruluşun Aktif İlanları // Kurumun/Kuruluşun Arşiv İlanları // Kurumun/Kuruluşun Tüm İlanları
Künye ve Kayıt Bilgileri İlanın Kanuni Dayanağı
BİK İlan No : ILN00932471
Şehir : Ankara / Sincan
Semt-Mahalle : OSMANLI MAH. / ERTUĞRULGAZİ
Yayınlandığı Gazeteler

TİCARİ HAYAT 21.01.2019
Gazetenin Diğer Arşiv İlanları
Gazetenin Sitesine Git
ZAFER 21.01.2019
Gazetenin Diğer Arşiv İlanları
Gazetenin Sitesine Git
İHALE İLANI ÖZET BİLGİLERİ
İhale Kayıt No
:
2019/25493
Niteliği, Türü ve Miktarı
:
85 KALEM HIRDAVAT MALZEMESİ ALIM İŞİ Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
İhale ve Teklif Açma Tarihi
:
31.01.2019 10:00
İhalenin Yapılacağı Yer / Başvuru Adresi
:
Dr.Nafiz Körez Sincan Devlet Hastanesi 12. Cadde Semt Polk Satın Alma Birimi .Osmanlı Mah.Metropol Sok. 12.Cadde Sincan/ANKARA
İhale Usulü
:
4734 Sayılı KİK, Açık İhale Usulü
İhale Türü
:
Mal Alımı

4734 Sayılı Kamu İhale Kanununun 13. maddesi hükmü mucibince yayınlanmıştır.

BASIN İLAN KURUMU Mevzuatına Git »

TAKİP ET Yazdır
İlan Metni

85 KALEM HIRDAVAT MALZEMESİ ALIM İŞİ İHALESİ
DEVLET HASTANESİ -SİNCAN DR. NAFİZ KÖREZ SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI

85 KALEM HIRDAVAT MALZEMESİ ALIM İŞİ İHALESİ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2019/25493
1-İdarenin
a) Adresi : OSMANLI MAH. 12.CAD.METROPOL SOK. 06930 SİNCAN/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 3122635555 - 3122647303
c) Elektronik Posta Adresi : Sincandh_satinalma@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 85 KALEM HIRDAVAT MALZEMESİ ALIM İŞİ
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : HASTANEMİZ DEPO BİRİMİ
c) Teslim tarihi : sözleşme imzalanmasına müteakiben 10 gün içerisinde başlanır.

3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Dr.Nafiz Körez Sincan Devlet Hastanesi 12. Cadde Semt Polk Satın Alma Birimi .Osmanlı Mah.Metropol Sok. 12.Cadde Sincan/ANKARA
b) Tarihi ve saati : 31.01.2019 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
İhale için teklif zarfı teslim süreci içerisinde, firmalar kalemlere ait numuneleri orjinal ambalajında 2 nüsha düzenlenecek tutanak ile Hastanemiz 12. Cad. Semt Polk Teknik Servis Birim Sorumlusu Teknisyen Murat KARADUMAN'a teslim edecektir. İsteklilerin teslim etmedikleri malzemeler için teklifleri değerlendirme dışı bırakılacaktır. Numuneler şekil ve fonksiyonları, komisyondaki uzman kişiler tarafından incelenecek veya kullanılarak test edilerek değerlendirmesi yapılacaktır.

5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Dr.Nafiz Körez Sincan Devlet Hastanesi 12. Cadde Semt Polk Satın Alma Birimi . adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Dr.Nafiz Körez Sincan Devlet Hastanesi 12. Cadde Semt Polk Satın Alma Birimi .Osmanlı Mah.Metropol Sok. 12.Cadde Sincan/ANKARA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 150 (yüz elli) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13.Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK İLANLAR