POLATLI DUATEPE DEVLET HASTANESİ

Bakım, onarım, validasyon, kalibrasyon ve led armatür hizmeti alınacaktır

POLATLI DUATEPE DEVLET HASTANESİ

Kurumun/Kuruluşun Aktif İlanları // Kurumun/Kuruluşun Arşiv İlanları // Kurumun/Kuruluşun Tüm İlanları
Künye ve Kayıt Bilgileri İlanın Kanuni Dayanağı
BİK İlan No : ILN01076582
Şehir : Ankara / Polatlı
Semt-Mahalle : İSTİKLAL MAH. / POLATLI
Yayınlandığı Gazeteler

GAZETE AYRINTI 05.11.2019
Gazetenin Diğer Aktif İlanları
Gazetenin Sitesine Git
İHALE İLANI ÖZET BİLGİLERİ
İhale Kayıt No
:
2019/537106
Niteliği, Türü ve Miktarı
:
34 Kısım Bakım, Onarım, Validasyon, Kalibrasyon ve LED Armatür Hizmeti Alımı -12 Aylık Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
İşin Yapılacağı Yer
:
Ankara Polatlı Duatepe Devlet Hastanesi
İhale ve Teklif Açma Tarihi
:
26.11.2019 10:00
İhalenin Yapılacağı Yer / Başvuru Adresi
:
Ankara Polatlı Duatepe Devlet Hastanesi 2. Kat Konferans Salonu
İhale Usulü
:
4734 Sayılı KİK, Açık İhale Usulü
İhale Türü
:
Kiralama ve Hizmet Alımı

4734 Sayılı Kamu İhale Kanununun 13. maddesi hükmü mucibince yayınlanmıştır.

BASIN İLAN KURUMU Mevzuatına Git »

TAKİP ET Yazdır
İlan Metni

34 KISIM BAKIM, ONARIM, VALİDASYON, KALİBRASYON VE LED ARMATÜR HİZMET ALIMI
POLATLI DEVLET HASTANESİ -SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI

34 Kısım Bakım, Onarım, Validasyon, Kalibrasyon ve LED Armatür Hizmet Alımı hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2019/537106

1-İdarenin

a) Adresi : Ankara-Eskişehir Kara Yolu Üzeri İstiklal Mah. Abdülaziz Cad. No:2 06900 POLATLI/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 3126303030-1505 (Satınalma) - 3126303036
c) Elektronik Posta Adresi : pddhsatinalma@gmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 34 Kısım Bakım, Onarım, Validasyon, Kalibrasyon ve LED Armatür Hizmeti Alımı -12 Aylık
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Ankara Polatlı Duatepe Devlet Hastanesi
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.01.2020, işin bitiş tarihi 31.12.2020

3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Ankara Polatlı Duatepe Devlet Hastanesi 2. Kat Konferans Salonu
b) Tarihi ve saati : 26.11.2019 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu:
a) İstekliler bakım onarım ile ilgili teklif ettikleri kısımlara ilişkin, TSE Hizmet yeterlilik belgesini veya üretici firma tarafından verilen yetki belgesini teklif dosyasında sunacaktır. Cihazların/Sistemlerin bakım ve onarımı, konusuna göre yeterlilik belgesine sahip teknisyen, tekniker veya mühendis tarafından yapılacak ve bu personellerin kadrosunun TSE hizmet yeterlilik belgesine sahip olan firma bünyesinde çalıştırıldığı istekli tarafından belgelenecek ve teklif dosyasında sunulacaktır.
b) İstekliler , teklif ettikleri 3. kısım için Sanayi ve Teknoloji Bakanlığının Asansör İşletme ve Bakım Yönetmeliği gereğince SMM, Büro Tescil ve Hizmet Yeterlilik belgelerine sahip olacak, teklif dosyasında sunacaktır.
c) İstekliler , teklif ettikleri 12. kısım için işletme sorumlusu kişinin bağlı bulunduğu EMO tarafından istekli firmanın anahtar teknik personeli adına verilmiş olan SMM ve Elektrik OG-YG tesisleri işletme sorumlusu belgelerine sahip olacak, teklif dosyasında sunacaktır.
d) İstekliler, teklif ettikleri 8. 9. 14. ve 16. ihale kısımları için Biyosidal Ürün Yönetmeliği hükümlerine göre Biyosidal Ürün Uygulama İzin Belgesine sahip olacak, teklif dosyasında sunacaktır.
e) İstekliler, teklif ettikleri 5. kısım "Yangın Algılama İhbar Sistemi" için bakım onarım üretici firma yetki belgesine sahip olacak, teklif dosyasında sunacaktır.
f) İstekliler , teklif ettikleri 32. kısım için "TS-EN-ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi Belgesi"ne sahip olacak, teklif dosyasında sunacaktır.
g) İstekliler , teklif ettikleri 33. kısım için teknik şartnamenin 2. 3. ve 4. maddelerinde istenilen belgeleri teklif dosyasında sunacaktır.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Kamu veya Özel Sektörde gerçekleştirilmiş 1. 2. 3....+31. ihale kısımları için her türlü bakım onarım hizmetleri, 32. kısım için kalibrasyon hizmetleri, 33. kısım için validasyon hizmetleri benzer iş olarak kabul edilecektir.

5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Ankara Polatlı Duatepe Devlet Hastanesi 1. Kat Satınalma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
14.Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK İLANLAR