ANKARA BATI İCRA DAİRESİ MÜDÜRLÜĞÜ

İcradan satılık Prefabrik fabrika idari işler binası ve arsası

Kurumun Aktif İlanları // Kurumun Arşiv İlanları // Kurumun Tüm İlanları
Künye ve Kayıt Bilgileri İlanın Kanuni Dayanağı
BİK İlan No : ILN00670342
Şehir : Ankara / Sincan
Semt-Mahalle : MALIKÖY BAŞKENT OSB MAH. / TEMELLİ
Yayınlandığı Gazeteler

YENİ AKİT 30.09.2017
Gazetenin Diğer Aktif İlanları
İCRA İLANI ÖZET BİLGİLERİ
Dosya Numarası
:
2017/366 TLMT.
Muhammen Bedeli
:
3631000 TL
İlk İhale Tarihi
:
30.11.2017 10:50
İkinci İhale Tarihi
:
25.12.2017 10:50
İhale Yeri
:
Ankara Batı Adalet Sarayı Mezat Salonu / Etimesgut / ANKARA

2004 Sayılı İcra ve İflas Kanununun 126. maddesi hükmü mucibince yayınlanmıştır.

HATA BİLDİR TAKİP ET Yazdır
İlan Metni

T.C. ANKARA BATI İCRA DAİRESİ
2017/366 TLMT.

TAŞINMAZIN AÇIK ARTIRMA İLANI


Satılmasına karar verilen taşınmazın cinsi, niteliği, kıymeti, adedi, önemli özellikleri :
1 NO'LU TAŞINMAZIN
Özellikleri :
Ankara İli, Sincan İlçesi Temelli/Malıköy Mahallesi 329 Ada, 12 Parsel 7.200,00 m² yüzölçümlü 2 katlı Prefabrik fabrika idari işler binası ve arsası satışa çıkarılmış olup, adresiAnkara İli, Sincan İlçesi, Temelli Malıköy Mahallesi, Başkent Organize Sanayi Bölgesi, Başkent Bulvarı, 329 ada 12 parsel üzerindeki, 95 nolu taşınmazın bulunduğu yer şeklindedir. Başkent Organize Sanayi Bölgesinin 13.02.2017 tarih 2017/345 sayılı yazısı ekinde; taşınmaza ait Yapı Kullanma İzin belgesi olduğu, Emsal=0,60 ve Hmax=Serbest olduğu belirtilmiştir. Ankara İli, Sincan İlçesi, Temelli Malıköy Mahallesi, Başkent Organize Sanayi Bölgesi, Başkent Bulvarı, 329 ada 12 parsel üzerinde, 95 dış kapı nolu Fabrika bulunmaktadır. Fabrika Başkent Organize Sanayi Bölgesi içerisindedir. Başkent Organize Sanayi Bölgesi içerisinde benzer tarz ve yapıda fabrikalar vardır. Sanayi içerisinde alt yapı bulunmaktadır. Fabrika binası kuş uçuşu yaklaşık olarak malıköy merkeze 3,3 km, Temelli merkeze 10,4 km, Ankara Eskişehir karayoluna 7,8 km, Polatlı merkeze 33 km, Ankara valiliğine 42 km mesafededir. Fabrika binası Başkent Bulvarına ve 19. Caddeye cephelidir. Fabrika binası iki bölüm olup, bir bölümü Başkent Bulvarına, diğer bölümü 19. Caddeye cephelidir. Her iki bölüm bitişik nizam olarak inşaa edilmiştir. Bina çevresi beton duvar üzeri telçit korkulukludur. Bahçe içi çevre düzenlemesi yapılıdır. Başkent Bulvarına ve 19. Caddeye giriş/çıkış için iki adet kayar demir kapı vardır. Başkent Bulvarından fabrikaya bakıldığına fabrika iki bölmeli olup, sol bölme idari kısım cephesi, sağ bölüm imalathane kısmı cephesidir. Fabrikanın dış cephesi kısmen beton, kısmen alüminyum, kısmen ön cephede cam ve alüminyum kompozit paneldir. Fabrika bitişik nizam iki bölümden oluşmaktadır. Her iki bölümde imalathane kısmı ve iki katlı idare binası bulunmaktadır. Fabrikanın zeminleri beton kaplı, duvarları prefabrik beton, tavanı prefabrik beton kiriş üzerinde sac levhalar ile kaplıdır. Her iki kısımda da bulunan idari yapı iki katlı olup, alt katta wc, giyinme odaları, yemekhane gibi alanlar bulunmaktadır. Demir merdiven ile çıkılabilen üst kat idari kısım olup, wc, mutfak ve idari odalar mevcuttur. Dosya içerisinde mevcut Başkent Organize Sanayi Bölgesi tarafından 07 Ocak 2011 tarihinde onaylanmış mimari projesine göre; Fabrikanın Zemin Kat Alanı = 4.317,02 m2 olduğu ve, İdare Binası 1. Kat Alanı = 346,62 m2 olduğu tespit edilmiştir.Çevre ve Şehircilik Bakanlığının, Mimarlık Ve Mühendislik Hizmet Bedellerinin Hesabında Kullanılacak 2016 Yılı Yapı Yaklaşık Birim Maliyetleri Hakkında Tebliğine göre, yapı yaklaşık birim maliyetleri 2C sınıfına girmekte olup, birim maliyet 460,00TL/m2'dir. Güncelleme Katsayısı (20.669,18/18.180,09)=1,1369 (2017 yılı için) Keşif tarihi itibarı ile mevcut mevzuat ve yapılan gözlemler neticesinde imalatlarda %10 oranında yıpranma düşülecektir. Yapının Değeri= m2 Birim Maliyet x İnşaat Alanı Prefabrik Bina Değeri=460,00TL/m2 x(1,1369)x 4.317,02m2x 0,90= 2.031.920,00 TL Çevre ve Şehircilik Bakanlığının, Mimarlık Ve Mühendislik Hizmet Bedellerinin Hesabında Kullanılacak 2016 Yılı Yapı Yaklaşık Birim Maliyetleri Hakkında Tebliğine göre, yapı yaklaşık birim maliyetleri 3A sınıfına girmekte olup, birim maliyet 630,00TL/m2'dir. Güncelleme Katsayısı (20.669,18/18.180,09)=1,1369 (2017 yılı için) Keşif tarihi itibarı ile mevcut mevzuat ve yapılan gözlemler neticesinde imalatlarda %10 oranında yıpranma düşülecektir.Parsel içerisinde fabrika binası haricinde bulunan zeminler, büyük oranda beton saha yapılı olup, kalan kısımlar oluklu bordür, bahçe bordürü ve toprak ile çevre düzenlemesi yapılmıştır.Alanın çevre düzenlemesi (beton saha ve diğer düzenlemeler dahil, yıpranma payı düşülmüş hali ile); 7.200,00 m2 - 4.317,02 m2 = 2.883,00 m2'dir. Birim maliyet; 40 TL/m2 olmak üzere; Çevre Düzenleme Değeri= 2.883,00 m2 x 40 TL/m2 = 115.320,00 TL'dir. Fabrikanın tamamı yaklaşık 1 metre yüksekliğinde beton duvar üzeri korkuluk ile çevrilidir. Ön ve arka kısmında kayar iki adet kapısı vardır. Tamamı yıpranma payı düşülerek değerlendirildiğinde birim Birim maliyet; 160 TL/m olmak üzere; Çevre Duvarı Değeri = 382 m x 160 TL/m = 61.120,00 TL’dir.
İnşaat Kısmı İçin İcmal;
1-) Taşınmazın Arsa Değeri, = 1.008.000,00 TL
2-) Prefabrik Bina Değeri = 2.031.920,00 TL
3-) İdari Bina Değeri = 223.440,00 TL
4-) Çevre Düzenlemesi = 115.320,00 TL
5-) Çevre Duvarı = 61.120,00 TL
İNŞAAT TOPLAM = 3.439.800,00 TL
2-) MAKİNE DEĞERLENDİRMESİ
SOFİTO Sahne Sanatları Teknolojisi Fabrikasının Makine Tezgah Ekipman Yönünden Değerlendirilmesi: İki ayrı bölümden oluşan fabrikanın bitişik iki hol şeklinde olan Ahşap İmalat bölümüne gidildiğinde içeride herhangi bir makine, tezgah veya mekanik ekipman olmadığı görülmüştür. Fabrikada 800 TL değerinde bir adet kaldırma vinci ile 700 TL değerinde bir adet caraskal tespit edilmiştir. Bunların dışında herhangi bir makine, tezgah ve ekipman tespit edilmemiştir.
3-) ELEKTRİK DEĞERLENDİRMESİ
1-Tespite konu tesisin; Aydınlatma tesisatı, Telefon tesisatı, Çevre aydınlatma tesisatı, yangın algılama tesisatı gibi yapının temel niteliklerinden olup elektrik tesisat işleri, tesisin tespit edilen yapı sınıfının özelliklerine uygun olduğu tespit edilmiş olup elektrik tesisat işlerinin bedelleri raporumuz içerisinde, yapı yaklaşık maliyeti m2 birim bedeli inşaat kalemleri içerisinde değerlendirildiğinden, bu bölümde ayrıca bedel takdiri yapılmamıştır. 2-Söz konusu tesisatların haricinde, yapı yaklaşık maliyeti m2 birim bedeli İçerisinde yer almayan ilave işlerin bedelleri aşağıya çıkartılmıştır. Söz konusu yapının elektrik tesisat İşlerin ne zaman yapıldığı tespit edilmemiştir. Tespit sırasında malzemeler üzerinde yapılan gözlemler sonucunda malzemelerin çok yıpranmış durumda olduğu gözlenmiştir. Keşif Tarihinin 29.03.2017 olduğu, bahse konu malzemeler göz önüne alındığında bedelleri aşağıya çıkartılmıştır.
- 1 adet 400 KVA 36 kV trafo,köşk, YG hücreleri ve AG panoları…………36.000,00-TL
- 1 adet 400 KVA 36 kV trafo, modülerköşk, YG hücreleri…………….…...35.000,00-TL
- Fabrika Kuvvet tesisatı besleme hatları ve trafo YG beslemesi hatları….....200.000,00-TL
TOPLAM= 271.000,00-TL olarak hesaplanmıştır.
3- Keşif Tarihinin 29.03.2017 itibarıyla elektrik malzemelerinin çok yıpranmış olması ve söz konusu binanın yapılacak işe göre dönüştürme tarihinin bilinmemesi yapılan gözlemlere dayanarak elektrik malzemelerinin yıpranma payını % 30 oranında olduğu bu durumda tesisin elektrik tesisatının toplam parasal değeri; 2017 yılı itibariyle 271.000,00 x 0,30 = 189.700,00-TL olarak takdir edilmiştir.Yukarıda özellikleri belirtilen;Ankara İli, Sincan İlçesi, Temelli Malıköy Mahallesi, Başkent Organize Sanayi Bölgesi, Başkent Bulvarı, 95 dış kapı nolu, 329 ada 12 parseli teşkil eden 7.200,00m2 miktarındaki “2 katlı prefabrik fabrika idari işler binası ve arsası” nitelikli ana taşınmazın tamamı; bulunduğu semt ve mevkii, emsallerinin alım-satım rayiçleri, inşaat tarz ve evsafı, yüzölçümü, bölgedeki ve Başkent Organize Sanayi içindeki konumu, değerine tesir edecek tüm etkenler ile günün ekonomik koşulları da nazara alındığında hali hazır durumu itibariyle tamamının arsa payı dahil;
KIYMETİ:
İnşaat Toplam………….. = 3.439.800,00-TL
Makine Ekipman Tesisat = 1.500,00-TL
Elektrik Tesisatı………….. = 189.700,00-TL
GENEL TOPLAM ……… = 3.631.000,00-TL (Üçmilyonaltıyüzotuzbirbin TL) olduğu, tespit ve takdir edilmiştir.
İmar Durumu : Dosyada mevcuttur, kaydı gibidir.
Kıymeti : 3.631.000,00 TL
KDV Oranı : %18
Kaydındaki Şerhler : 1-Katılımcılara geri alım hakkı şerhi kaldırılarak tapu verilmesi durumunda tapu kaydına taşınmazın icra yoluyla satışı dahil 3. Kişilere devrinde OSB'den uygunluk görüşü alınmazı zorunludur. Bu durumda eski katılımcının vermiş olduğu taahhütler yeni alıcı tarafından da aynen kabul edilmiş sayılır.
2-Diğer tüm şerhler tapu kaydı gibidir. Dosyasında mevcuttur.
1. Satış Günü : 30/11/2017 günü 10:50 - 10:55 arası
2. Satış Günü : 25/12/2017 günü 10:50 - 10:55 arası
Satış Yeri : Ankara Batı Adalet Sarayı Mezat Salonu / Etimesgut / ANKARA
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Satış şartları :
1- İhale açık artırma suretiyle yapılacaktır. Birinci artırmanınyirmi gün öncesinden, artırma tarihinden önceki gün sonuna kadar esatis.uyap.gov.tr adresinden elektronik ortamda teklif verilebilecektir. Bu artırmada tahmin edilen değerin %50 sini ve rüçhanlı alacaklılar varsa alacakları toplamını ve satış giderlerini geçmek şartı ile ihale olunur. Birinci artırmada istekli bulunmadığı takdirde elektronik ortamda birinci artırmadan sonraki beşincigünden, ikinci artırma gününden önceki gün sonuna kadar elektronik ortamda teklif verilebilecektir.Bu artırmada da malın tahmin edilen değerin %50 sini,rüçhanlı alacaklılar varsa alacakları toplamınıve satış giderlerini geçmesi şartıyla en çok artırana ihale olunur. Böyle fazla bedelle alıcı çıkmazsa satış talebi düşecektir.
2- Artırmaya iştirak edeceklerin, tahmin edilen değerin % 20'si oranında pey akçesi veya bu miktar kadar banka teminat mektubu vermeleri lazımdır. Satış peşin para iledir, alıcı isteğinde (10) günü geçmemek üzere süre verilebilir. Damga vergisi, KDV,1/2 tapu harcı ileteslim masraflarıalıcıya aittir. Tellâllık Harcı, taşınmazın aynından doğan vergiler satış bedelinden ödenir.
3- İpotek sahibi alacaklılarla diğer ilgilerin (*) bu gayrimenkul üzerindeki haklarını özellikle faiz ve giderlere dair olan iddialarını dayanağı belgeler ile (15) gün içinde dairemize bildirmeleri lazımdır; aksi takdirde hakları tapu sicil ile sabit olmadıkça paylaşmadan hariç bırakılacaktır.
4- Satış bedeli hemen veya verilen mühlet içinde ödenmezse İcra ve İflas Kanununun 133 üncü maddesi gereğince ihale feshedilir. İhaleye katılıp daha sonra ihale bedelini yatırmamak sureti ile ihalenin feshine sebep olan tüm alıcılar ve kefilleri teklif ettikleri bedel ile son ihale bedeli arasındaki farktan ve diğer zararlardan ve ayrıca temerrüt faizinden müteselsilen mesul olacaklardır. İhale farkı ve temerrüt faizi ayrıca hükme hacet kalmaksızın dairemizce tahsil olunacak, bu fark, varsa öncelikle teminat bedelinden alınacaktır.
5- Şartname, ilan tarihinden itibaren herkesin görebilmesi için dairede açık olup gideri verildiği takdirde isteyen alıcıya bir örneği gönderilebilir.
6- Satışa konu taşınmaz Organize Sanayi Bölgesi dahilinde yer almakta olup 4562 sayılı Organize Sanayi Bölgeleri Kanunun Arsa tahsisleri başlıklı 18.maddesi ve Uygulama Yönetmeliğinin Tapu Verme başlıklı 106. Maddesinin 2. Bendinde ‘taşınmazın icra yoluyla satışı dâhil üçüncü kişilere devrinde OSB’den uygunluk görüşü alınması zorunludur” hükmüne amirdir. Bu nedenle tapu devrinden önce OSB’den uygunluk görüşünün alınması gereklidir.
Taşınmazı satın alacak kişi ve kuruluşlarda hangi niteliklerin ve şartların arandığı ile ilgili 4562 Sayılı Organize Sanayi Bölgeleri Kanunu ve Uygulama Yönetmeliği’nin;
Kurulamayacak tesisler
MADDE 101 – (1) OSB’lerde aşağıdaki tesisler kurulamaz: (Bölgemiz karma bir OSB’dir)
a)Karma ve İhtisas OSB’lerde;
1- Rafineriler, gazlaştırma ve sıvılaştırma tesisleri;
1.1)Ham petrol rafineriler.
1.2)Kömür veya bitümlü şistin sıvılaştırıldığı ve gazlaştırıldığı tesisler,
1.3)Sıvılaştırılmış petrol gazı dolum ve depolama tesisleri,
2-Çimento fabrikaları, beton santralleri, çimento klingeri üreten tesisler,
3-Nükleer güç santralleri ile diğer nükleer reaktörler,
4-Radyoaktif atıkların depolanması, bertarafı ve işlenmesi amacıyla projelendirilen tesisler ve benzeri radyoaktif atık tesisleri,
5-Nükleer yakıtların üretilmesi veya zenginleştirilmesi ile ilgili tesisler,
6-Endüstriyel nitelikli, sintine ve benzeri atık suların geri kazanım tesisleri,
7-Çevre ve Orman Bakanlığı’nın olumlu görüşü doğruştusunda OSB tarafından kurulmasına izin verilen; kullanılmış yağın yeniden rafine edilmesi ve/veya başka bir ürüne çevrilerek tekrar kullanımı, metal, plastik, ahşap, naylon, lastik, kauçuk, kağıt, karton, cam, iplik ve benzeri atık ve hurdaları ara veya nihai ürüne çeviren tesisler hariç olmak üzere, her türlü atığın; geri kazanımı, ayrıştırılması, gazlaştırılması, kimyasal yolla arıtılması, nihai ve/veya ara depolanması ve/veya araziye gömülmesine ilişkin tesisler.
b) Karma OSB’lerde;
1-Parlayıcı/patlayıcı/yakıcı maddelerin üretildiği ve dolumunun yapıldığı tesisler,
2-Petro kimya kompleksleri,
3-Üretiminde kapalı proses gaz veya sıvı yakıt ve toz kaynaklarında filtre sistemlerini kullanan tesisler hariç; tuğla ve kiremit fabrikaları, kömür yıkama kireç, alçı ve zımpara tesisleri,
4-Entegre şeker fabrikaları,
5-Klor - alkali tesisleri, gliserin, yağ asitleri, sülfürik asit, fosforik asit, hidro klorik asit, klor ve benzeri kimyasal maddeler üreten yerler, azot ve sanayi ile entegre gübre fabrikaları,
6-Zirai mücadele ilaçları için hammadde üretimi yapan tesisler,
7-Asbest, asbest içeren ürünlerin işlenmesi veya dönüştürülmesi yapılan tesisler,
8-Selüloz ve selüloit üretimi yapan tesisler,
9-OSB’nin kanal deşarj standardına uygun atıksı arıtma tesisi kuran tesisler hariç olmak üzere; kağıt hamurundan her çeşit kağıt üretimi yapan tesisler,
10-Ham deri işleme, padok ve hayvan kesimi yapılan tesisler,
11-Maya ve tuz üretim tesisleri,
12-Talk, barit, kalsit, antimuan ve benzeri kırma ve öğütme tesisleri.
(2) OSB, yukarıda belirtilen tesislerin dışında, OSB’de kurulu tesislerin sektör yapısını ve OSB altyapı tesislerine etkilerini dikkate alarak kurulmasında sakınca gördüğü diğer tesisler için üniversite ve benzeri kuruluşlardan alınacak raporlar çerçevesinde karar verir.
Temel Şartlar
MADDE 102 – (1) OSB’de arsa tahsisi için, kurulacak tesislerde aşağıdaki şartlar aranır:
a) Yer seçimi aşamasında getirilen kısıtlamalara uygun talepte bulunulması
b) Kuruluş protokolünde belirlenen sektör sınıflamasına uygun tesis olması,
c) Kullanılacak elektrik, su ve diğer altyapı ihtiyaçlarının OSB’nin sağlayabileceğinden fazla olmaması,
ç) OSB’lerde kurulamayacak tesis tanımlamasının içinde olmaması
Başkalarına devir
MADDE 109 – (1) Katılımcıların satın aldığı parsellerin tapu kayıtlarına geri alım hakkı şerhi konur.
(2) Katılımcılara tahsis veya satışı yapılan arsalar hiçbir şekilde tahsis amacı dışında kullanılamaz.
(3) Bu arsalar katılımcılar veya mirasçıları tarafından borcun tamamı ödenmeden ve tesis üretime geçmeden satılamaz, devredilemez ve temlik edilemez. Bu husus tapuya şerh edilir. Arsa tahsis ve satışının şirket statüsündeki katılımcılara yapılması halinde, borcu ödenmeden ve tesis üretime geçmeden arsanın satışını ve spekülatif amaçlı işlemlerle mülkiyet hakkının devrini önlemeye yönelik tedbirleri almakta Bakanlık yetkilidir.
(4) Arsa tahsisi veya satışı yapılan firmanın tasfiyesi halinde, firmanın katılımcı vasfını taşıyan ortağına veya ortaklarına tahsis hakkının devri mümkündür. Bu konudaki işlemlerin muvazaalı olup olmadığının tetkikiyle sonucuna göre gerekli tedbirleri almakta Bakanlık yetkilidir.
(5) OSB’ce teminat olarak gösterilen ve bu nedenle satışına karar verilen veya katılımcıların borcundan dolayı satışına karar verilen gayrimenkullerin icra yoluyla satışı halinde; Bakanlık ve OSB alacaklarının öncelikle ödenmesi koşuluyla, OSB’nin kuruluş protokolünde öngörülen niteliklere sahip alıcılara veya kredi alacaklısı kuruluşa satış yapılabilir. Satış ilanlarında kuruluş protokolünde yer alan katılımcı niteliklerine de yer verilir.
(6) Taşınmazların kredi alacaklısı kuruluşa satılması halinde, kredi alacaklısı kuruluş, satın aldığı taşınmazı sadece OSB’nin kuruluş protokolünde öngörülen niteliklere sahip gerçek veya tüzel kişilere en geç 2 yıl içerisinde satmak veya aynı nitelikteki gerçek veya tüzel kişilere kiraya vermek zorundadır.
(7) Bu husustaki yasaklara aykırılığın mahkemelerce tespiti halinde, arsa kimin tasarrufunda olursa olsun, tahsis veya satış tarihindeki bedeliyle geri alınarak bir başka katılımcıya tahsis ve satışı yapılır.
(8) Alıcı tapusunu aldıktan ve tesisini ikmal ettikten sonra devir ya da satış söz konusu olması halinde; OSB’nin yeni alıcı ile yapacağı sözleşmede, ilk alıcı ile yaptığı sözleşmede bulunan hükümleri çıkarma veya yeni hükümler koyma hakkı vardır.
Hükümlerine amirdir. Daha fazla bilgi Başkent Organize Sanayi Bölgesinden alınabilir.
Ayrıca;
İhaleye katılanlar Organize Sanayi Bölgeleri Kanunun ve Uygulama Yönetmeliginin tüm hükümlerini peşinen kabul etmiş sayılırlar.
Organize Sanayi Bölgeleri Kanunun 15. Maddesinin 3. Fıkrası ile Organize Sanayi Bölgeleri Uygulama Yönetmeliğinin 109. Maddesinin 5. Bendinde katılımcıların borcundan dolayı satışına karar verilen taşınmazların icra yoluyla satışı halinde; Bakanlık ve OSB alacaklarının öncelikle ödenmesi gerekeceği tescil işleminin bu borçların ödenmesinden sonra yapılacağı yasal zorunluluktur.
OSB'nin katılımcılarından olan alacaklarının her türlü alacaktan "ipotek dahil" rüçhanlı olması nedeniyle, taşınmazı satışa çıkartılan borçlu OSB katılımcısının, OSB Müdürlüğüne olan borçları ödeninceye kadar icra yoluyla satılsa dahi tescil işlemleri yapılamayacaktır.
Organize Sanayi Bölgeleri Kanununun 18. Maddesinde katılımcılara geri alım hakkı şerhi kaldırılarak tapu verilmesi durumunda tapu kaydına taşınmazın icra yoluyla satışı dahil üçüncü kişilere devrinde OSB'den uygunluk görüşü alınmazı zorunludur. Şerhi konulur. Bu durumda eski katılımcının vermiş olduğu taahhütler, yeni alıcı tarafından da aynen kabul edilmiş sayılır.
OSB Uygulama Yönetmeliğinin 106. Maddesinin son fıkrasında da aynı hükme yer verilmiştir. Organize Sanayi Bölgeleri Kurulurken düzenlenen kuruluş protokolü OSB'nin kuruluş amacını ve bünyesinde yer alabilecek sanayicilerin niteliklerini belirtmektedir. Bu bakımdan kuruluş protokolünde OSB üyesi olacaklar için aranan şartlara sahip olmayan alıcıların satış ihalesine iştirak etmeleri mümkün olmayacağından, ihaleye iştirak edecek gerçek ve tüzel kişi alıcıların, ihaleye katılımlarında engel bir durumun olmadığı konusunda, Başkent Organize Sanayi Bölgesi Başkanlığına müracaatla alacakları "UYGUNLUK GÖRÜŞÜ"ne dair resmi evrakı en geç ihale esnasında İcra Müdürlüğümüz dosyasına ibraz etmeleri zorunludur. Söz konusu resmi evrakı ibraz edemeyenlerin ihaleye katılamayacakları ihtar olunur.
7- Satışa iştirak edenlerin şartnameyi görmüş ve münderecatını kabul etmiş sayılacakları, başkaca bilgi almak isteyenlerin 2017/366 Tlmt. sayılı dosya numarasıyla müdürlüğümüze başvurmaları ilan olunur.25/09/2017

(İİK m.126)
(*) İlgililer tabirine irtifak hakkı sahipleri de dahildir.
* : Bu örnek, bu Yönetmelikten önceki uygulamada kullanılan Örnek 64'e karşılık gelmektedir.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK İLANLAR